Alla inlägg under februari 2009

Av Marissa Haynes - 18 februari 2009 18:31

                                             Hej!!!XD


 Jag gillar mycket och jag hattar inte så mycket!! jag är lite petig
Mitt favorit djur är tiger för att jag tycker att det är ett fint djur!!!<3 och jag har älskat tigrar sen jag var litten.Min favorit färg är lilla för jag tycker att lilla har en speciel... ja jag kan inte förklara jag tycker bara att den är häftig!!!C(X.jag tycker om pankakor,korvstråganof,ägg,biff och hammborgare och till att dricka så gillar jag olika jocer,oboj,mjölk,vatten. Så det var allt nu kan du gå och bäretta för alla dina komisar om min blogg

                               ...SES... hejdå<3 
 

Av Marissa Haynes - 18 februari 2009 15:06

                                               Hej!!XD



      Idag hadde jag lite sovmorgon, men jag kom ändå tidigare än vanligt.
 När jag kom till skolan så sa min fröken (linda) att vi skulle få aktiv bord (sloltavla).
        Vi skulle fixa en överaskning åt vår föken för hon fyller år idag.
  Sen när jag gick hem så följde Ellen med mig hem. Sen åt vi mellis och efter det så satt vi oss vid datorn.


                                                  
       Det var nog allt<3

Av Marissa Haynes - 10 februari 2009 20:08

                                                  
    Hej <3


      Idag ska jag bäretta om vem jag skulle ilja vinna  i idol 2008 jag tiycker faktis Alice!!! för Alice var en rikdig atirst och hon sjunger bra och hon ger så mycket utstrålning och hon ger publiken en sjove och musik att lysna på!!! I LOVE ALICE!!!!!<3


                        Det är därför jag tycker Alice ska vinna!!!

Av Marissa Haynes - 9 februari 2009 19:38

                                                  
  Hej!!!


         Det är litte pinsamt att snacka om kärlek men jag är kär i en kille men han namn tänker inte jag nemna.Jag är mycket petig på honom en vad jag är med andra och jag är mer försiktig en med andra<3!!! Jag och mina kompisar vill gärnaköra ryska posten när vi är med killarna.


                                 Så det var allt!!!!!<3

Av Marissa Haynes - 9 februari 2009 16:40

                                                 Hej<3!!


              På mitt privatliv är jag med mina kompisar,spelar fotboll,kör saning eller konka eller ryska posten,är med min pojkvänn,är barnvakt,skrattar ofta och min ena bästis tyker att jag har dålig humor men det har jag inte,jag red när jag var 8 år men jag tyckte att det var tråkigt,min klass består av 24 barn 2,5 fröknar.För en av fröknarna är en student,jag gillar slöjd i skolan asså för emne i skolan så är det söjd,jag hatar att bli retad och jag älskar kattungar chh tigrar!!
           
                                           Det va nog allt!!! ...ses...

Av Marissa Haynes - 8 februari 2009 18:31
http://www.youtube.com/watch?v=dJZDsJ8UU64

                                                 Hej!!!


                            Jag försöker med en annan låt   

Av Marissa Haynes - 8 februari 2009 18:25
Inbäddning inaktiverad på begäran

                                           Hej!!!


                 Det funkar inte att lysna på låtar

                             jag testar en gongtill!!

Av Marissa Haynes - 8 februari 2009 18:14
http://www.youtube.com/watch?v=BVTyLqkez6A

                                      Hej!!!

         Jag är ledsen att ni inte fick höra låten men jag försöker en gongtill

Presentation

Omröstning

Tror ni att jag är kär inågon!
 ja
 nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards