Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

SIKRIVA FEL

Av Marissa Haynes - 25 mars 2009 15:38

                          Hej min vän I LOVE YOU som älskar min blogg!!!!!



jag stavar lite fel för att jag skriver så slarvigt så det bara blir så!! så det är derför det är lite stavfel på min blogg men jag kan inte göra något åt det så det är kanske lite jobigt att läsa men snälla försök!!!



           Afabetet börgar på Ö nu är det dags att säga adjö!

 
 
Zandra

Zandra

25 mars 2009 15:46

Http://Kallamigz.blogspot.com -» frågestund, fråga PRECIS vad ni vill! Svara på, ALLT! Puss (:

http://kallamigz.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marissa Haynes - 13 april 2009 13:56

Jag råka skriva ett inläg som heter vänner och det stog inget på det men det var mitt fel.Jaha nu vill jag bara säga att jag älskar alla ni som tycker om min blogg och jag älskar mina vänner jätte mycket!                                              ...

Av Marissa Haynes - 13 april 2009 13:56

Av Marissa Haynes - 25 mars 2009 15:20

                                             BLÄ!   Idag så fick jag en kommentar av någon som var helt dum i bollen!!hon/han skrev från... hon/han skrev inte sitt namn för hon/han var så rädd.  Konstigt va!Men jag tror att hon/han var för rädd för a...

Av Marissa Haynes - 8 mars 2009 18:25

                                              Hej Jag är singel jag vet inte om du visste det men jag letar fortfarande effter den retta!!!! jaa... Ja just det du kanske är den retta för mig vem vet!ja asså inte för att du ska bli rädd om duinte är k...

Av Marissa Haynes - 4 mars 2009 15:23

                                                      Hej<3                       Ida ska jag bäreta om min ressa till ÅRE!!XP               jag åkte med mina brorsor Daniel och Alexander och pappa      och Alex kompis Calle.Jag åkte Skidor varje ...

Presentation

Omröstning

Tror ni att jag är kär inågon!
 ja
 nej
 vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards